Site pictogram De Graaff Carrosserie

Kiesling FIP

Maximale isolatie en meer plaats bij het laden en lossen van paletten en rolcontainers zijn belangrijke zaken waaraan een koel-/vries carrosserie moet voldoen. Zeker als er een scheidingswand voor multitemp ingebouwd wordt. Want dan telt iedere minimeter aan ruimtewinst.

Voordelen Kiesling FIP solution

  1. Standaard meer binnenbreedte bij maximale isolatie: Maximale binnenbreedte (2.480 mm) in combinatie met de hoogst mogelijke isolatiewaarde (zijwindsterkte 55 mm).
  2. Hoogste stabiliteit: alle afzonderlijke delen worden verzonken aangebracht en middels versterkingen met het schuim verbonden.
  3. Optimale hygiene: Dankzij een slim proces worden beschermingsplaten en lading vergrendelingsrail schoon en zonder voegen met elkaar verbonden. Geheel conform de HACCP richtlijnen
  4. Effectieve ladingszekering: Rolcontainers kunnen door de volledig verzonken ladingrail optimaal gezekerd worden.
  5. Met de FIP technologie wordt afgezien van extra verlijming en overbodige nagels waardoor de carrosserie voor bijna 95% recyclebaar is
Binnenbreedte

Standaard meer binnenbreedte bij maximale isolatie: Maximale binnenbreedte (2.480 mm) in combinatie met de hoogst mogelijke isolatiewaarde (zijwindsterkte 55 mm).

Hygiene

Optimale hygiene: Dankzij een slim proces worden beschermingsplaten en lading vergrendelingsrail schoon en zonder voegen met elkaar verbonden. Geheel conform de HACCP richtlijnen

Mobiele versie afsluiten